گیون از نیمکت نشینی خسته شده است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - شی گیون، دروازه بان ایرلندی استون ویلا اظهار داشت که علاقه دارد بیشتر از سوی پل لمبرت به بازی گرفته شود.

گیون 37 ساله انتخاب اول پل لمبرت نیست و برد گوزان سنگربان شماره یک استون ویلاست. گیون از پایان فصل 2011-2012 تاکنون تنها 9 بار به میدان رفته است.

دروازه بان سابق تیم ملی جمهوری ایرلند، در تابستان مورد علاقه لیورپول قرار داشت اما این انتقال هیچ گاه نهایی نشد. همچنین باشگاه دانکستر نیز در تلاش برای جذب این بازیکن ناموفق بود.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، تنها گزینه گیون تا پیش از بازشدن دوباره آن در ماه ژانویه، انتقال قرضی به یک باشگاه دسته پایین تر است.

به گزارش ساکروی، گیون در گفتگو با روزنامه بیرمنگام میل چنین گفت :"به عنوان یک فوتبالیست، تنها چیزی که شما می خواهید بازی کردن در مقابل خیل تماشاگران است، تا به مردم نشان دهید که همچنان توانایی بازی کردن در بالاترین سطح را دارید، که امیدوارم این سطح، لیگ برتر باشد.

"واقعا مایوس کننده است که من در ترکیب اصلی حضور ندارم و تمرین کردن با علم اینکه در بازی آخر هفته به میدان نمی روید بسیار سخت است. من شرایط بدنی خوبی دارم، حس خوبی از خودم دارم و بی صبرانه منتظ کوچکترین فرصتی برای نشان دادن خودم هستم. مسائل در فوتبال به سرعت تغییر می کنند - مصدومیت ها، محرومیت ها، شما هیچ گاه خبر ندارید - پس اگر من فرصتی به دست آورم، باید آماده استفاده کردن از آن باشم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:0 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 30597
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1